Vel ankommet til Alicante

Vi vågnede forholdsvis tidligt da vi lige skulle pakke det sidste og JEG skulle lige lufte Bobby en sidste gang, inden turen gik mod lufthavnen. Vi havde aftalt at mødes med Christian og Stinna derude kl 8.45, men da jeg jo hader at komme for sent i lufthavnen, tog vi tidligere afsted.
MEN, hvad sker der!!! Mens vi stod og ventede på lufthavnstoget, skrev Christian at de var der. What the fuck skete der lige der, jeg skulle jo komme først!

Well, vi fik tjekket ind med møje og besvær. Dorthe havde jo valgt at pakke alt i en kuffert så vores vejede 24,6 kilo. Det var lige 1.6 kilo for meget for en enkelt kuffert. Spliid satte charmen på og hun lod den komme med, uden ekstrabetaling.
Efter en omgang megadyr morgenmad i terminalen tog vi flyet mod Düsseldorf hvor vi lige havde ca 1 time før flyet gik videre mod Alicante.

Vel ankommet til Alicante var strategien lagt. Dorthe og Christian skulle hente lejebilen mens Stinna og jeg hentede kufferter, der kan nemlig være lang ventetid ved biludlejningen.
Det hele gik dog nemt, så indenfor kort tid stod vi ved vores bil med kufferter. Bilen blev hurtigt tjekket igennem for buler der ikke var registreret og billeder blev taget af alle buler/ridser osv.

Så gik turen mod “El Raso” og Christian var føren. Det gik nogenlunde, han mente et par gange, at han vidste bedre end GPS’en 😉

Vel fremme ved lejligheden blev der hurtigt flyttet ind og vi røg afsted igen, for at finde noget aftensmad og her faldt valget på “Hot Stone“, ikke gourmet, men OK.
Vi tog derefter i Mini market og fik shoppet lidt øl og morgenmad og turen gik så hjemad, hvor øllet skulle nydes på tagterassen. Det tog dog ikke mere end 2 timers tid før vi alle smuttede i seng, der var jo en lang tid i morgen.

God nat og sov godt 🙂

This entry was posted in Alicante, ferie, Sjov. Bookmark the permalink.